beep


igårkväll innan vi gick på bussen till ridders :)

Tjobrä! Har precis lagt in 50 glosor på glosboken.se inför engelska provet på onsdag...

Igår var det Valborg och jag hade det riktigt trevligt! Louise, Maja, Romina Julia och jag var hemma hos mig, taggade till och grillade hamburgare. Vi satt ute på min altan under parasoll när det regnade, sjukt mysigt!! Kalle hade fest här igår, så det var rätt många grabbzzZZ också... men det var bara kul!
Sedan drog vi till Ridders, mötte nåra och vandrade vidare till 5-knop där typ hela plugget var, det va riktigt kul. Sen blev det massa drama med några killar, så då drog alla vidare till gulan. Ja R J M L erik simon och arvin drog till nått dagis och chilla där, sen drog jag och Louise hem till alla fyllos. Seriöst, fan vad alla här hemma var packade. hahahahah sjukt kul!!! Så vi hade fyllosnack med dom i typ en timme, hjälpte dom och städa osv.. haha.

Det var min valborg det! Tycker valborg är överskattat, men whatever. Nu måste jag verkligen göra mig iårdning!!! Ska till stan med Erik Arvin och Julia.... skriver sne!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0