belive

Har varit en jättebra kväll. Jag och sötnosen Felicia drog till riddersvik efter att ha sett en jättebra film på Disney Channel, är beroende av soundtracket!!!!! så gulligt :D men vi va inte taggade alls plus att det sög hästballe där, så vi började vandra hemåt. Jakob älsk kom ocksåå så vi tre vandra hem till felicias house och vi låg bara i soffan och kolla på nån jävla ful SOUTHpark film som jakke ville se hahah mongo. Haha tygcker synd om felicia :D:D:D: men de va vädigt mysigt me en hemmakväll bryr mig fan inte om utekvällarna längre asså :S random. ajja iäm so fucking happy i ccant describe it. sen följde jakob mig hem snäll som han ee :) puss

Kommentarer
Postat av: felicia

sööötnosen då! tyck inte synd om mig jag är bara glad för din skull!

fiiiilmen! hahaha den påminner mig om oss!

puss på diiiiiiiig!<3333333333333

2010-05-30 @ 00:59:46
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: felicia

jaaaaaa det är vååååååran film och våra låååtar!!! jag var utanför men på ett bra sätt för din del..;) det gör ingenting för mig! jag är glaaaaaad att jag har diiiiiiiiig!! <333333333333 (hero börjar preeciiis spelas...:'))

2010-05-30 @ 01:19:27
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH jag lovar att det var grovhångel i soffan medans felicia försökte koncentrera sig på filmen :D:D hihih stackars quasimodo <3 jag är skit glad för dig hunny pie! love is in the air bitches.......................................................................

2010-05-30 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0