i got the power

Tjolahoppsan!!!
MÅNDAGEN ÄR AVKLARAD SHIIIIIT NU KOMMER TISDAG ONSDAG GÅ SJUKT FORT!!!
Min måndag var somvanligt sjukt nice, as roliga leektioner. På bilden hade vi engelska i typ 40 min, så vi sluta 20 över 1 (typ) istället för 20 över 3, hur najs?!?!?! Så jag och Wittrin gick hem till mig och baka chokladbollar och plugga matte och engelska. Och tagga som faaan med högsta volym i köket!! ;)

Vi fick såntdär träningsryck som vi kan få ibland, så nu siotter jag hos J och vi ska snart ta bussen till Vällingby, vi ska träna.................. VATTENGYMPA. hahahahhaha sköna vi ääär. Det är ju den bästa träningen ever så vi kommer förmodligen vara döda efteråt, haha =)

Nu känner jg att det blir fett långt, så jag avrundar hihi pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0