jump it all around

Tjoooo!! Roman gick nyss, både hon och jag behöver plugga så haha.

Okej, hann aldrig skriva vad jag och mina vänner skulle göra igår så jag gör det nu istället..
Romina kom hit och vi fixade oss lite, vi drog till Wittrin där Klara och Sophie var. Vi mötte upp Lisa och Rebecka, och alla vi skulle dra till Kanan för att tjekka läget på Bromma Underground, men det sket ju sig som förväntat. Folk ringde och sa att alla (t.o.m dj:serna!!) drog därifrån så vi åkte hem igen till Wittrin. Hade typ fekke i hennes rum hahah. Sebbe, Alle, Ogge och hans två kompisar kom. Efter ett tag kom hennes päron hem så vi drog ut o råka möta Christian och Anton sen efter många om o men drog alla vi hem till Ogge och chilla i hans sjuka hus haha. Inte bästa kvällen men vafan det va sjukt skönt folk och ja hade kul iallafall :)

Jag och Romina kom hem lite över halv 1 då lyssna vi på musik snacka tjejsnack och åt haha. Vi somna vid typ 3-halv 4 -.- hah. Nu ska jag kolla igenom matten.................... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0