Min älskade vän..

Julia Wittrin, jag älskar dig så himla mycket. Du är fan den starkaste personen jag känner, du är alltid glad och får en på bättre humör. Inte en sekund med dig som jag har tråkigt. Jag vet hur du mår just nu och jag vill att du ska veta att jag finns här, om du vill gråta eller skratta eller bara prata ut.. Du är så himla fin och underbar min älskade bästavän. Inget ska hända dig. Jag älskar dig mer än du tror ♥





"Don't you know that I'll be around to guide you
Through your weakest moments to leave them behind you"

Kommentarer
Postat av: julia

DU ÄR EN SÅ JÄVLA FIN VÄN, nu börjar jag gråta, igen.. :( jag älskar dej obeskrivligt mycket lotta. Jag skulle må så jävla dåligt utan dig. du gör mina dagar och du gör mig till den jag är. I love you! <3

2010-05-05 @ 21:15:37
URL: http://jwittrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0