my day

Tjobrä! Allt bra med er?
Min dag har varit hur bra som helst, jag älskar måndagar! Våra lektioner är No, matte, musik, bild och sen engelska. Visst, ganska tråkiga men jag och tjejerna har alltid så himla kul just på måndagar, speciellt på msuiken & bilden. Så dagen går fortfort! Efter skolan, btw fan vad varmt det var idag!! så gick jag, Felicia och Julia hem till Malin, åt och satte upp hennes studsmatta (omg sommar!!) dock hoppa vi inte haha -.- Vi hamna i soffan framför tvn..

Nu har jag gjort några gånger på glosboken. Orden börjar sitta nu! Nu ska jag läsa igenom kapitlen jag har prov på, haha fan vad intressant av er att läsa -.- ni får bilder om ett tag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0