big girls dont cry


haha sköna vi är

schtek


snyggos

haha mina superstiliga nycklaaaaaaaar

haha louise älskling!

AHAHAHHA jag dööör, han hade så FULA kläder på sig!!!

UIW louise spottade på mig!!!!


MEN HUR FINT VAR INTE VÄDRET IKVÄLL?!?! helt jävla underbart.

va små vi ser uttttttttt :o

haha sötnos frida!

nu får ni de jäkla bilderna jag har tjatat om i typ 3 dagar nu, hehe... som ni ser så spenderades min kväll på allmänna med massa folk, blev mycket folk på slutet. Tror alla va hyffsat sega men somvanligt livar Jonte och Rille upp stämningen med gitarr och sång! Mycket trevligt... men dock var jag typ död hela kvällen, typ trött o lessen så.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0