ass

Tre ord om varför du spydde sist: bajs korv en
Vad gjorde du 08.00 imorse: gick ned för en trappa
Vad gjorde du för 30 minuter sedan? hemlig grej
Har du mens? nopp icke denna vecka
Vem fick dig att skratta senast? alien och rullon
Vilken färg har du på din tröja? viiit
Hur var vädret igår? snöigt
Vad ser du fram emot? att äta mat är jätte hungrig sedan kvällen!!
Är du kär? nääe
Är du redo för ett seriöst förhållande? det är jag nog
Vilken skostorlek har du? 38
När ska du dricka sprit? har redan halsat 27 vodka idag
Pratar du mycket? det kan jag väl påstå
Har du haft sex denna vecka? mjo
Vem skriver du med på msn nu? har faktiskt lagt msn bakom mig
Hittar du på egna ord? sometimes
Är du en typiskt svartsjuk person? riktigt aa fast ne ne fast aa moment
Vad har du för en mobil? samzyyyng
Vem ringde du senast? råkade av misstag ringa amanda telius (Y)
Är du beroende av nått? sällskap, läppsyl, bajs
Har du lockigt hår? nee
Vilken konsert ska du på härnäst? roman snackade om håkan men hur de blir vet ja icke
5 bra personer i ditt liv just ? mina vänner som e fler än 5 som betyder mycket
Hur många gånger har du svurit idag? nej jag svär inte det är fan as fult
Vilket ord säger du ofta? faaaaaaaaan
Ska du till skolan/jobbet imorgon? heeeelg vilket e himla skönt
Vem kysste du senast? okej blandar om bokstäverna: ennjohas
Vem smsade dig senast? beppe
vem var du hemma hos senast? julia wittrinen
Vilken låt lyssnade du på senast? hang with me avicii remix
Har du hånglat nån gång? va va e de
Var har du för betyg i matte? mvg faktiskt fast kommer säkert sänka mig :(
Har du gjort nått olagligt? men vem har inte?
Har du en hemlighet som inte får komma ut? japp
Vet du nån av dina vänners hemligheter? jorå
Vem sa du "jag älskar dig" till senast? hmmmm tror de va felicia ida i skolan
Har du hållt på med nån som är mer än två år yngre än dig? neej fy
Har du hållt på med nån som är mer än två år äldre än dig? tror inte de
Vad borde du göra nu? ätaaa
Har du kysst nån den här månaden? jaa det har jag vadåra

Har du smsa snuskigt med nån någon gång? hehe ja
Vilken är den bästa filmen du sett inom loppet av 2 veckor? hm... wild child haha :(
När var du sist ute? va 40 min sen
Har du gråtit idag? nee
Är du en glad person? ja :)
Har du roligt nu? det här har varit den bästa stunden i mitt liv
Vad äter du helst? hm... svårt
Vem var du med senast? men jaa alice och julia
Vem kramade du sist? hanna
Nämn den bästa personen:julia wittrin
Tycker du om någon just nu? think so eller börjar
Vill du flytta? ja jag blir galen varje gång jag ser takvåningen i kristineberg måste ha den!!!!
Hur ofta borstar du tänderna? vadå borstar och tänder va e de
Gillar du att bada? jaa
Skrattar du åt allt? nepp
Vem får dig alltid att skratta? nästan alla i min omgivning
Gråter du när du tittar på filmer? händer
När grät du senast? i förrgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0