Att mada

Tjeeeenna fan! Fasen vilken mad fredag det blev! Skulle ju först till skälby med Alice Lisa Sophie och Klara men Romina ringde och sa att Sofia var på en fest i Backlura och hon tyckte vi skulle dra dit, så vi mötte upp Romina och Rebecka så åkte vi dit, där va bland annat Jonas och Tobbe, fan va längesen de va man träffa dom! Lite senare kom Rille, Arvin dom gamla räkorna det va sjukt längesen, har inte träffat någon av dom sen innan sommaren så det va hur kul som helst!! Kom en jävla massa folk, folk som jag aldrig har sett och även gamlingar som Jeppe Jakke Johan Jonte och hela det gänget, sen ringde jag dit Johannes och dom va typ 10 pers sen när jag skulle dra kom Charlie Linus Daniel och en massa till shit det va verkligen fullt hus, haha stackarn som hade huset, fast kaos va det ju inte. :) men det va iallfall riktigt lyckat! lille martin o alice va som ett par as usual ;)
tog ju nåra halvdanna bilder.... haha okej dom blev riktigt keffa menmne.


lisa, rebecka, romina jag

rille, jag, gustav. jävlar va min näsa ser stor ut haha!!! :O

haha calle o jag med rilles hand som förstör

haha nån som va skakig på handen. ida jag bella :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0