såpbubblor




hahahahah fyfaaaaaaaaan va läskig jag ser ut på dom övre bilderna.. bara för ja ställt in nån grej på webben :P hehehehehhehehehehehheheeh (wittrin:D) 

har städat hela dagen. har ju varit ensam hemma, eller aa kalle va hemma, sen i onsdags så det finns en del att städa..!! så har torkat alla golv och damsugit, känner mig riktigt duktig (Y) va och handla lite, sen mötte robban och martin en jättesnabbis och lämna tillbaka en grej som va deras som jag hade bäääxat hehe.. ;)

fick en kommentar i förra inlägget att nån ville jag skulle ha en frågestund och fråga personliga frågor.. asså visst, det skulle gå, men jag tycker det känns konstigt att ba jaaaaaaaaaaa nu är det frågestund sen får man typ 3 frågor. (vilket det skulle bli om jag gjorde det) men okej, ni som är seriösa och vill fråga mig saker så kan ni väl göra det så svarar jag på det jag tycker är okej :P :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0