VISUAL

haha vikken kommentar ja fick nyss om kalle, fattade den inte riktigt, nån som borde vart jävligt oseriös eller så va den fullt seriös? who knows.

är ju iallfall sjuk, eller jag mår mycket bättre nu men är fett trött. så igår va ja hemma kollade på två filmer båda va skit bra, sen imorse åkte vi till sjukan och kollade om jag hade halsfluss men det hade jag inte, men fick dock host medicin för jag hostar som in i helvete asså!

ikväll skulle vi vart tjejer hos romina och ha oss men mår ju dåligt så kan inte gå... wäää!! :( skulle ju vart skit kul, julia cenner skulle vart där sulle då fått chansen att få flashbacks från gamla dar med hela gänget men nää nu ska man bli sjuk!! jaja, ganska mysigt att krypa ner i sängen har hyrt lite filmer så :) jag klagar inte.

nu blire väl plugg antar jag tjarÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0