winter winds

Hde gymnasieprat idag med mia , eller aa jag tror hon hette så haha.. det va sjukt bra hjälp! för på nästa fredag ska vi iväg till stora mässan och då måste man ju veta ungefär vad man vill... jag ska kolla extra på bromma, just nu luta det åt den skolan.. :) efter det så drog jag hem för jag mådde inte så bra, min röst är aa jag kan inte ens beskriva det låter seriöst som att jag har knarkat sen jag var 1 år... så har varit hemma idag, chillat framför datorn och skrivit lite på mitt Islam arbete + renskrivit det jag skrivit.

Nu känner jag att jag börjar få mer feber eller vettefan men mår inte så bra nu så jag ska lägga mig i sängen och kolla simpsons sen är det PH, måste få mycket sömn nu asså! inte kul att vara sjuk till helgen :(
krya på mig själv, haha! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0