chill fredag

Tjooooooo! Sitter i mitt lilla rum med mina kära vänner Malin Felicia Hanna och Kasper! Vi har varit ute på stan och käkat med Rebecka Lisa Romina Alice och Julia. Men dom stack vidare nånstans och vi drog hem till mig. Va väldigt trevligt vi käkade på kungshallarna tog nån pastarätt som va sjukt god.
Vi har bara typ lyssnat musik, snackat kollat på IDOL och ja umgåts hehe. Snart ska felicia malin o hanna dra hem o kasper ska sova hos mig. Är sjukt trött så känner att ja kommer sova så jävla bra inatt. Fan va najs me helg så man kan soooovaaa !! Dock måste ja plugga SO och spanska i helgen -.- segt.. jaja. Nu ska ja va lite social (Y) PUSSPUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0