fredagsmyyyys(klassens sång på NO labbet varje fredag haha)



imorse, sjukt dimmigt men fint!
Heeeeeeej!! Äntligen fredag, den här veckan har varit både jobbig och bra. Ser dock inte fram emot nästa vecka, bara en massa prov asså!! Menmen, njut av helgen nu asså!
Drog till vällingby med Alice, jag skulle byta en kjol sen käka vi glass på donken. Drog till gård och solade (hehe) sen drog vi hem och jag åt och nu sitter jag och väntar på att Alice, Felicia och Malin ska bli klara att äta. alltid så seeega haha :( sen ska vi träffas dock vet jag inteeee va vi ska göra sen, kanske ut och träffar folk eller så kanske vi helt enkelt stannar hemma??:) mysigt det också ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0