lalal

Passar på att blogga lite nu från köksdatorn... somsagt va jag med Lisa Rebecka Klara och Julia i lördags. Vi drog till vällingby mötte patrik o oliver så stod vi seriöst där i en timme och ba aha vafan ska vi göra nu då för alla våra planer sket sig, men tillsist så drog jag rebecka lisa och julia till adams där lite grabbar va. Sen drog vi med bussen hem stod och chillade lite vid viadukten (ooooooooohhhcoolt) hahahahahhha dör aja sen drog jag och julia hem och slaggaranjas :)

imorse vaknade vi ganska tidigt, åt frukost sen pluggade so och spanska. gosade med världens sötaste kattungar... (dör) sen drog vi hem till ogge där han o jeppe va vi chillade med dom spelade tv spel och såg film.
nu ska jag fatksitks sova! är as trötter så godnaaaaaaaaat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0