rock that body

FREDAAAAAAG! Jarrååååå..... fan vilken chill dag också, förutom det hemska SO provet. eller kan man ens kalla det prov? det va en fråga... Hur styrs Sverige? använd alla dina kunskaper du har fått. ohmajgaaad, haha fast jag visste om det men iallfall. på 80 minuter skrev jag fucking 6 sidor.. hoppas som fan att de går bra asså haha :P sen blev det jag som blev kioskmongot, tjihooo!! hade gjort en spellista på min ipod som va på, bara massa tagglåtar och hade lite fajt med Staffan om hur högt jag fick ha, gick o höjde hela tiden medans han gick och sänkte haha. Men det va ganska segt men ändå bättre än en skoldag! plus att vi fick gratis fika hehe ;) baxaRN !!

har precis kollat in kenza tyras show i brist på annat, och nu ska jag typ börja fixa mig, sen möta julia och vandra till rebecka. vi ska va lite tjejer som käkar där ikväll sen gör nått annat vette fna vad :) men kul kommer det säkert bli! skriver väl kanske seanre, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0