blev inget hoffmaestro

Tjoooo alla nattmänniskor! SHIT vad klockan har varit efter ikväll asså. Vi va inne vid Grönan vid halv 6, då trodde jag den va halv 8. Dock drog jag Lisa och Alice hem igen för att det va så JÄÄÄVLA mycket folk, minst 1 km kö för att komma in osv... vi mötte upp lite andra vänner i stan typ jeppe jonte adams osv så åkte vi hem igen och vidare till Gården, i backlura (hahah alltid trott att de va i hby gård...) där sebbe jakke johan patrik osv va. Det va ju galet mysigt där!! Första gången för mig. Härliga "ledare" riktigt sköna människor, de blev sång och gitarr, idol tittande och pirats of the caribeen tittande. Riktigt bra kväll.

Nu ska jag typ... sova. Ska upp och gymma imorgon med j och l, sen förbereda för middagen. Så måste få mycket sömn för att orka med dagen. Godnattish people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0