crack that


glaaaaaaadisar :D

har precis pluggat klart lite so... redovisning om sossarna.
dagen har varit feeeeeeeta chill, jag älskar våra måndagar! och på något konstigt sätt har jag och julia alltid så jääääävla kul på mattelektionerna varje måndag. fan va vi är jeeerks hahahah...
efter skolan drog jag, alice och julia in till stan, käkade en god macka på wayne's coffee sen mötte vi robban och vi 4 gick runt i stan och ja fick med mig en jävla massa hem! nu kommer jag säkert inte shoppa på ett tag haha.. :) jaja. kom hem för nån timme sen, sitter här onsminkad och ja, har precis pluggat klart.

snart ska ni få se hur underbart fin jag är i lockigt hår jaaaaaaaaaaa neee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0