godsmack

ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG FÅR DAAAAAAMP. blir så jävla äcklad av dig din plaaaaaaaaayer. så jävla pinsam o fuuuuuul gaaaaaaaahhhhhhhajdfhaosdplö,lfdfgbv9oaiwsm nasdäedåpäslamfksaoöjkdmasgashdgbadk o er två vill ja inte ens se tillsammans fyfan.... o du, man tar inte vänners ex. du sa att du ångrade dig, att det kändes konstigt det du hade gjort, och ändååååååååå fortsätter du? hahaha herreguuuddd.. hope you get it. och the boy vill jag inte ens tänka på, fan vad jag haatar diiiggggggggggggggggggggggggggggggggggggajsduöasfkgasjd ok kanske tar i lite men asså jag har DAAAAAAAMP JUST NU !!!!!!!!!!!!!!!!!! fuckignigansdhaksdkajshd har lust att springa jävligt mkttttttt som ja gjorde förut sprang ut min ilska....... men ja orkar inte. får sitta med skriket i halsen istället hahahahah lyssnar på låten ''i fucking hate you'' ....... hahaha vafuultt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0