hitta en sommar lista..

Jag har kommit in i en blogg period nu!!! Nivet, det finns en när man verkligen inte har NÅGOT att skriva om, då man inte uppdaterar på flera dagar även fast det händer massa saker. Och sen en där ideerna flödar, och för mig kommer inte så mycket ideer om roliga blogginlägg men jag känner ändå att jag mååååste blogga lägga ut bilder & låtar osv... sån period är jag inne i nu, lite roligt faktiskt :D Kanske beror på webben? För bloggandet blir roligare med bilder you know.. ;)

Är iallfall hemma nu från vekcnas NÄST jobbigaste dag, imorgon är den jobbigaste..buhu!! Har plockat lite i rummet, läst min och wittrins sommar lista som vi gjorde på dom sista lektionerna i 8an.. haha jag har faktiskt nästan gjort allting nästan, förutom att gå på Gröna Lund, ha picknick, åka vattenskoter, sova på taket och dygna haha.. Tiden går så jävla fort så det är läskigt. Känns som en månad sen som vi satt ute på rasterna i bara shorts och hade nedräkning till sommarlov... hm. Men påriktigt ska man inte deppa för den här tiden skulle ändå komma någongång.. :)

Nu ska jag äta, sen plugaaaaaaaa jaaaaaa love it pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0