impossible

Den här dagen har fan bestått av mat, mat och........ mAT!!! gaaaahhhh inte bra . och mat borta hos någon = efterrätt... blä. Lisa och Julia; efter 4 imorgon tränar vi !!! 2 timmar!!! nu jävlar hahahah nee. mNE jag måste träna imorgon, känns som ett tag sen.
Vi va ju hos simon och daniel hållbro ikväll och käka middag, alla har typ fyllt år så de va lite fir blabla. Vi käkade gott och sen slappade vi bara framför tvn. Jag somnade och sov tyo i 2 timmar... det kommer gå såhäääääääääääääär bra att somna inatt, jarråååå !!

Jag har en shopp impuls och de ska ja säga inte är roligt klockn halv 2 på natten förjag vill shoppa NUNUNUNU !!!!!! har fått massa present kort 700 på H&M och 250 på bikbok så någon gång i veckan vill jag in till stan och shoppa! !!! det är ju fan skolfoto på onsdag redan, så får la dra in på måndag efter skolan, så får de bli ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0