keep on walking

HEEEEEEJSAN! oooh it's friday... fasen va skönt!
Dagen va fett nice, förutom matte och no labb i slutet av dan.. kill me haha. Sen drog jag, Flisan, Hannis och Malle hem till M och va där... kollade bilder på snyggingen Felicia och åt. Jag stannade inte så länge för jag skulle iväg och klippa mig, blev riktigt bra! Visar bild lite senare. Btw är det bara jag som ÄLSKAR hur håret luktar efter man har varit hos frissan??? Man får aldrig till den där speciella lukten hemma när man tvättar håret jöööö  :( hahah.

Ikväll ska jag träffa Malin och Hanna, och Alice om det blir som bestämt. Dock vet jag (OMG REGNBÅGE UTE!!!!!!!!!) hahah dock vet jag inte va vi ska göra men nånting kul blire :D nu ska ja gå och laga lite matttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0