my day

HEEEJ JJ bloggen!!! ooouuuff my feeet huuuurts so bad :( drog med familjen in till stockholms stad o vandra runt och hade klackskor... tänkte inte alls på det! usch. men det är MIN dag idag och den har varit toppen!! blev sjungen på morgonen av min finfina familj, fick en massa fina presenter (har fotat dom med min nya systemkamera!!!!) sen sjöng även min underbara klass för mig på NO:n.... love to them!!! blir så glad av alla grattis man får både på facebook och i skolan. och jag svarar på dom för jag känner att dom är snälla att skriva grattis då är jag snäll och skriver tack till alla, hehe. men nu har jag blivit avstängd från kommentera metoden i några timmar framåt för det anses "störande" på andra att jag kommenterade typ 90 kommentarer, åååhhh sur jag blir!!! har ju inte tackat alla :(:( får bli imorgon då. nu ska jag läsa engelska bok och sen sova. imrogon får ni bilder sötnosar!

och tack igen, alla mina fina vänner som har grattat, puss på er!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0