my number one

godmooooooorgon! ja o romina vaknade fett tidigt, vid 10. vi låg i sängen käkade glass och snacka om allt som hände igår.. hon blev av med sin mobil, stackarn! feel for you.. :(
Igår var iallfall skitkul! Va ju hos Bella på tjejmiddag, käka tacos och hade oss. När vi hade ätit klart slängde vi oss i jacuzzin och bada sjukt länge. Jeppe, ogge, jocke, payam, hampus osv va där också. Så vi va faktiskt där hela kvällen, dansade och härjade. Vart en lyckad kväll, tack alla fina vänner!!

Nu sitter jag och äter, ska snart typ ut och springa tror jag. Är taggad på det.. fett knas. Idag ska jag nog bara chilla med typ film, har ju inga läxor som behövs göra. (skööööööööönt)
nu ska ja göra nått vettigt haha hejdåååå och jag har spotify fajt för ja glömde logga ut från min spotify igår hahah nu sitter typ jeppe o ja o spammar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0