when i'm gone

En sak jag fått nog av är rykten. Dom är så jävla ovärda. Vad fan får folk som startar dom ut på det? Till exempel den som har sagt att jag har strulat med Jesper? Nu bryr jag mig inte om jag säger en massa namn, även fast jag vet att folk tycker det är patetiskt att skriva ut sånt i bloggen. Men vet ni? Att det är det jag bloggar för. För att skriva av mig om jag är sur. Och just nu är jag sur så jag gråter. Så jävla förbannad.
En till sak jag har fått nog av, är ni som säger att jag är äcklig. Då frågar jag er, vad FAN har jag gjort som är äckligt? Och ja - jag har all rätt att veta det ska du veta. För man kallar inte folk äcklig eller till och med hora utan en anledning. Och de som säger att jag har strulat med hela Hässelby. Haha, säger jag bara. Nu nämner jag namn igen. Dom ända killarna jag har strulat med i hela j'ääääääääävla fula Hässelby är Arvin och Jakob. Arvin var jag tillsammans med i ett halvår, och Jakob och jag var nästan tillsammans. Är det så jävla äckligt eller? Nej det är det fan inte. Och Simon, vi strulade bara. Inget annat. Så, där har vi det avklarat också. Så jag är ingen jävla hora som går runt och knullar med alla där jag bor. Det är förihelvete heller inte. Och till er som tror att jag har strulat med Jesper för ni har "hört det" - det är fan heller sant. Asså nu kokar jag över. Så fucking trött på allt. Jag skulle kunna tänka mig att dö nu, faktiskt. Jag skriver inte det för att jag tycker synd om mig själv, utan för att jag har så jävla lust att bara försvinna nu. Allt som händer, det börjar få ett slut. Eller? Dock så tror jag att alla nångång i sina liv kommer gå igenom perioder då en jävla massa människor är emot en. När det känns som man har alla emot sig. När man är rädd för människor. När man är krossad inombords.

Kommentarer
Postat av: klaralee

är på din sida lotta, är också så jävla trött på all skit hela jävla tiden. allt är så galet patetsikt bara..

<3<3

2010-09-14 @ 21:17:12
URL: http://klaralee.devote.se
Postat av: maja

håller med dig på den här, så jävla onödigt med rykten! förstör bara... fy fan

<3

2010-09-15 @ 07:48:45
URL: http://kusinmajas.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0