spexfoto med klassen



Hannas sjuuukt underbart fina tänder !!










hahahahah robiiiiiiiin kebab kurd med allting pååå



ÄLSKA<3




SÅ JÄVLA LÅÅÅNG, jag fattar inte!!



ÅH JAG ORKAR TYVÄRR INTE LÄGGA UPP FLER. ALLa bilder finns på facebook. men här är några =) spexfoto idag som ni kanske ser.. klassens tema va "återträtt 2031" alltså om 20 år.. vad vi skulle vara om 20 år haha :D
jag, hanna, felicia och malin va svenska hollywoodfruar! robin va kebabsäljare, jacke och john buissnniss män, fie och sebbe boxare, jesper bonde, johan va blottare, sally och carro va galna 10barns mammor, ludvig va professor, elin och emma några slags vetenskapsmän, gustav rockeeer, isabella va fånge osv... riktigt kul va det!! kände mig typ som en hora när jag gick hem i höga stövlar kort klänning och röda läppar.. fick såna blickar av MAMMOR !! dom kollade snett för dom trodde la att ja hade gått runt så i skolan.. :/

nu sittrer ja här o äter... ska plugga lite matte sen bara chilla ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0