whoopwhoop


CUUUUZZ THIS IS MALMÖ BITCH!!!! jahahahhaha fyfan va ful llåt men jääävlar
vad MAD den är!!! helt galen bas.


tTJOhooo!! jag e så jävla glad idag. har  ahft en toppen dag. började med blodprov i bromma, sen kom jag till skolan och hade idrott, fick veta att matten va inställd (och vi hade två mattelektioner på raden) sen musik. och vi fixade så vi kunde skippa musiken så jag hade en lektion idag. så jag och Julia käkade i skolan sen drog vi till vällingby och jag hittade såå jävla mycket fina höst kläder inne på H&M.... och såklart hade jag inte pengar med mig... men jag FYLLER JU ÅR IMORGON (!!!!!!!!!!!!!) sååå ja kommer köpa imorgon =) sen drog vi hem o flummade osvosv... nu taggar vi inför den kommande helgen, 5 dar kvar men who cares!! haha.

nu ska avi typ plugga sooo HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0