huvudvärk

Tjooooooooreeeeeee. Har precis rensat ut en massa kläder som jag ska sälja till en liten hjälplös flicka.. haha skoja, men fick bort en hel del. För jag har fått lite nytt! Ni minns kanske allt annat jag har köpt, mammas kompis dotter rensar ut en massa fina kläder och så köper jag dom. Fick en påse idag igen med skitsnygga märkeskläder för endast 600 kronor! Skit billigt med tanke på att det är rätt dyra kläder, Allt var skit snyggt verkligne, now I'm happy!! :D 

nationella idag gick bra tror jag, hope for the best :) sen gick jag oc Julia hem till hgenne och plugga kartor..... så onödigt att man ska ha förhör på sånt, berg, floder,öknar osv.. :P 

nu ska jag plugga lite spanska! lägger upp bilder påallt typ imorgon..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0