lördag

Tjohooooo..! Vad lång och skön dagen har varit :) Vaknade halv 10 av att min fot hade somnat sjuuuuuuuukttttt mycket hade legat på nått fett konstigt sätt... plus av gråt för jag har drömt samma dröm två nätter i rad, att min brorsa var död..! :( så hemskt!! Himla tur att det bara är en dröm.. :P

Iallfall, gick upp käkade lite sen satte jag mig och pluggade fick rätt mycket gjort, så det va najs. Sen gick jag hem till Julia och chillade där, flippade över en 1 mm stor spindel och kollade vänner, hehe ;) Sen kom Amanda men då behövde jag gå för jag ska ha gäster, pappas brorsa och hans familj kommer, trevligt! :D


Sen får jag se om jag drar nånstans ikväll eller om jag bara stannar hemma och chillar :) puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0