ni är så äckliga

fyfan vad jag blev laaaaaaaaaackk nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fääätt sur, hahah skojja..
har legatute och slöat i solen hela dagen idag, skiiita skönt! igår va jag,hanna,karro,julia och malin vid vattnet och mös galet och grillade korv, va skit mysigt! sen drog vi till en annan brasa längre bort där det va lite folk men det va inte så kul så jag drog hem och sov (eller, blev fan störd av en viss johannes som ringde hela tiden) jag som ville somna tidigt och gå upp i tid, men istäället sov ja till 11! inte så braaa va :P 

nej men veckan på Långasand med julia har varit skit bra, vi har bara slappat gärnet, solat, umgåtts med en massa kompisar nya och gamla. pluggat osv. haft jetteeruligt med dig jullan bullan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0