panetoz

Tjeeenare! Bara jag som tror att det alltid är måndag idag?! Sjukt irriterande.... och just precis nu kom jag på att det är Desperate Housewifes ikväll wtf!!! shiiit, tänk om jag hade glömt det... såg inte förra gången,var nere på stranden då med några kopmisar. Tur att man får se vad som har hänt tidigare hehe ;) 

Idag - skolan var bra, drog upp till Kaspers mamma och klippte mina slitna toppar känns fräsht nuu, sen åkte jag hem och sen vid 5 mötte jag André i Vällingby och vi satt och fikade till halv 7 då jag åkte hem :) Nu ska jag göra lite spanska glosor,prov på torsdag uuschhh... :( 


en bild på andré o mig hos luka för nåra helger sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0