woop woop


Bilden visar ju inte min rätta färg om man säger så, haha
right now. sitter och lööööökar inne efter att nyss ha varit ute i på baksidan och stekt sen klockan 11 imorse. damn asså det är verkligen inte ett moln så långt ögat kan nå!!!! heeelt sjukt. jag och julia är seriöst tomater ;) nej men vi har fått en jävla massa färg och vi har bara gått runt i shorts dom här dagarna :) super härligt!

Igår var vi på Gekås!! Fanns en massa fint, köpte en fejk-pippi tröja som jag alltid velat ha, sen bikinin som jag har på bilden ovan och sen en annan bikini överdel, en svart en :) Sen efter cyklade vi ner till Hampus stuga och chillade med honom och Johannes! Va skitkul att träffa dom, första gången ju :) 

Men nu äre so som gäller,har en del plugg att göra nu på lovet så det är bara att börja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0