förtrollad

Heiheiii!! Sitter just nu och tar bort "vänner" på facebook. Alltså såna jag inte har en blekaste aning om vilka det är. Nice! 

Igår kom Malin, Alice och Arvid hem till mig och vi chillade galet, käkade på Frandis sen drog vi till Jeppe på kvällen men stannade inte så länge utan drog istället hem till mig och kollade på "I am number 4". Inte alls lika bra som jag trodde men den funkade! Arvid slagga hos mig sen så vakna vi och drog till stan där vi gick ett tag sen mötte vi Alice och Malin igen. Fick med mig ett par örhängen och ett linne hem. 

Ikväll ska jag, Felicia och Alice och förhoppningsvis Malin och Jenny till Romina. Sen ska jag och Felle slagga där, myss :) Får se om vi gör nått eller om vi bara chillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0