you had me at hello

Hey. Jag har faktiskt inga idéer om vad jag ska skriva. Började gymnasiet idag. Ett steg in i vuxenlivet. Hamnade i samma klass som Hanna och Johan från min gamla klass och det är skit kul faktiskt. Sen en gammal bekant som heter Sofia, annars bara nya ansikten (vi är 32 i klassen). Mats och Petter - våra mentorer, skit sköna gubbar. Lunchen i ljushallen var najs och jag tror dom här 3 åren kommer bli... bra. 

Har dock inte mått prima idag, hade en jäävligt dålig morgon och my look förstörde allt men alla har dagar då de känner sig riktigt fula I guess - idag var en sån. 

Ska slagga nu, upp tidigt imorgon. Possposs!
ta mig tillbaka!! vill vara brun igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0