brand new day

Heej!! Ååå jag är så glad, vi har haft ledigt idag! Vår första lektion var inställd pga att vi gick på teater utanför skoltid så det var alltså komptid nu. Sen andra lektionen var spanska då vi skulle ha prov, och vår lärare var sjuk = ingen lektion. Sen sista lektionen fick vi också kompledigt för att vi hade ett prov på 2 timmar för en vecka sen. Så jag har tagit en sovmorgon idag! 

Vid 11 tog jag på mig myskläder och vandrade upp mot vällingby, kändes skönt att starta dagen med en powerwalk! Det tog en timme. Igår prövade jag en jättefin klänning inne på H&M som jag skrev om igår i think, men jag kände inte för att lägga pengar på den, men jag bestämde mig för att köpa den iallfall. Så när jag kom dit hade dem sänkt den till 200 kr för att det var smink vid halsen, såååå värt!!! Så jag blev överlycklig :D om inte sminket går bort i tvätten får jag pengarna tillbaka! 

Träffade upp Soffan och vi fikade, sen drog jag hem. Ska typ lägga mig i sängen och se någon film eller nått nu, är degig även fast jag sovit 10 timmar hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0