Dark Fantasy

Hooola amigos!
Jag är helt slut. Jag drog till gymmet efter skolan och jag blev kvar där i 1 och ½ timme idag igen! Sprang på löpbandet i 40 min, sen körde jag massa benövningar och lite armövningar. Jag tränar i Vällingby simhall och det är typ 90 % killar där så det är lite halvjobbigt att träna där hehe.

Idag var det en "engelsk" (vet inte om han verkligen var det eller om han bara pratade engelska på driv för stunden) som kom fram till mig när jag satt i en maskin och ba: "Hello, i just came by to say hello" jag reagerade ju ba haha vaaa?! så upprepade han det han sa. jag ba eehhh hello.... så langa han "maybe see you later" sen stod han kvar och jag satte bara på musiken igen och körde då gick han, haha vafan finns det för typer seriöst.. 

Har duschat och ätit nu och ska ska skriva lite läslogg (standard). Men ikväll blir det nog en tidig kväll, cp trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0