God jul mina vänner!!

GOOOOD JUUUL!!!! Har dock INGEN julkänsla (okej när man är inomhus har jag det men såfort jag kollar ut känns det typ som jag är inne i mars eller nått). Min dag har varit supermysig med familjen först då vi öppnade massa fina julklappar (bland annat min nya dator som jag bloggar vid nuuu, wihuuu!!) och vid 12 kom släkten och vi har ätit en massa och kollat Kalle Anka och allt sånt där. Massa söta godjul hälsningar som man blir så glad över!!

Släkten är fortfarande här, de vuxna står i köket och lagar middag och resten spelar DART. Jag drog mig ur spelet efter några försök, jag var för dålig....




Hohoho!! Julig hälsning från lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0