hej bebisar xD

Jag har märkt att jag inte tycker att dessa standard "tjejfavoriter" alls är snygga. Varför gillar alla dem???? 
1. Taylor Lautner (tog första bästa bild från google.) Han ser ju ut som en griiiis? Hallå, inte ens hans snygga kropp gör han snygg. Inte nånstans. Usch!! 

2. Erik S-aaaaAaAde. haha så säger alltid knappen och hakim på nrj xD skoja. 
Han är ju helt enkelt bara för pluttignuttig och töntig och liten. Inte alls snygg enligt mig


3. Justin Bieber. Den vääääääärsta av dem alla. haha alla mina polers vet hur mycket jag Ogillar honom med stort O. När man kollar på bilder av honom på weheartit, så står alltid taggen "sexy" och "hot" där. WHAAAAAT???? vafan är sexigt med honom? jävla bebis asså

damp xD har tänkt på detta länge. c00l jag är(not) nää riktiga män ska det vara. exempel: Jon Kortajarena, Johnny Depp, Marcus Mumford (sångaren i mumford & sons, mums!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0