innocence

Heii! Igår va kul, jag och Sofia mötte David i spånga vid 9 tiden och vi drog till en fest där i närheten (efter typ en halvtimmes gång i regnet, lite mindre kul). Massa roliga folk där haha..... Vi minglade iallfall där till klockan typ 12-1, då åkte jag hem och Sofia drog vidare. För jag skulle ju jobba idag 12-16, men imorse fråga dem om jag kunde jobba 19-22 istället så jag körde på det så jag ska snart kila iväg till jobbet.

Cenner kom över vid 1 och vi tog igen en massa snack som vi missat, super mysigt. Sen färgade hon mitt hår! Mörkare, jag kände att min hårfärg började bli alltför B... Är nöjd! Blev som jag hade förut :) Nu måste jag byta om! Ha en bra lördagskväll!!!


hehe söt chey med lite färg i ansiktet osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0