Love with your heart, not with your eyes

Jag tänkte köpa på mig ett lager intim-produkter till mig själv som jag kan ha under den kalla vintern. Mysigt! Jag slog till på allt på hyllan, varav den efter var tom! Nu är jag glad.
Varför kan jag aldrig vara seriös på såna här bilder? Måste aaalltid göra någon ful grimage, hehe

Tjeeenis! Skön dag idag, vi hade 3 lektioner. På svenskan hade jag och min grupp redovisning som gick superbra. Idag hade även 3orna julmarknad med deras UF-företag(tror jag?) så det var en jävla julstämning med musik och massa mingel. Det va kul och gå runt och titta på vad alla hade att sälja! 

Efter jag slutade (10 över 12) drog jag och Lisa till vällingby. Vi kollade runt lite efter en julklapp sen satte vi oss på Waynes och fikade i typ 2 timmar kändes det som. Myyys! Sen gjorde hon mig sällskap när jag solade, sen drog hon hem och jag drog till gymmet. Idag blev det träning i 1 & ½ timme, köttigt! 

Nu ska jag plugga engelska glosor, men jag funderar seriöst på att skippa lektionen imorgon är så jäälla nervös. Kan inte alls mina 60 ord :'( GUC's goin' to kill meee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0