Say I am, say I am wonderful

Heello babes!! Hur mås det idag? Jag mår finfint faktiskt. Jag och mamma ska iväg till stan för en shoppingdag! (igen hehe) Hittade dock ingenting igår, eller jo en jättesöt blus som jag har på mig idag och ett par mjukisar från Hollister som jag ska lämna tillbaka idag för dem var hål på.... Gårdagen var iallfall jättemys, jag och Alice träffade Linnéa i stan (Elin var på landet så hon kunde inte:() och vi gick runt och kollade, även fast det knappt gick att komma fram någonstans för det var såååå mycket folk... Men det var ju huvudsaken att vi umgicks hihi!

Hela gamla tjejligan var i stan igår så jag och Alice mötte upp Julia, och sen hoppade Felicia och Malin på våran tunnelbana i Vällingby och vi alla drog hem till mig och bara möööös som tusan och pratade igenom allt som hade hänt. Felicia och Malin hade inte träffat Alice på typ 4-5 månader så det var en del att prata om hehe....


Jättegammal bild på finaste tjejerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0