vamos a la playaaa

Är det konstigt att jag längar till skolan? Åkte förbi blackeberg igårkväll med mamma, jag kollade upp mot skolan och log. Har aldrig hänt förut! Ibland blir man bara så glad.

Tjeenis! Idag är jag utvilad och ful hihi. Har nyss kollat film, Water for elephants. Helt okej, ingen speciell film...
Igår vid 9 åkte jag hem till Lydde i Bromma, jag köpte med mig lite godis och chips sen låg vi i sängen och kollade på The Town. Väldigt bra film faktiskt, riktigt spännande! Mamma hämtade mig runt 1 tiden. Kan inte gååå för jag har skavsår på båda hälarna pga min powerwalk upp till vällingby igår :'( det gör såå ont...... 

Nu ska jag läsa ur min svenska bok och göra lite NO med padre. Tinggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0