Welcome home, son

Heeej tötisar! Sovmorgon imorse till 10. Skoldagen gick fort och engelskan gick S Ä M S T. Tur att det inte gick på betyged, skulle då sluta på ett F tror jag... Jektade till jobbet och där va det ett jävla ståhej må jag säga. Fyfarao vad stressigt det var idag, värre än på lördagar! Men jag klarade det och nu har jag ätiiit. Hade inte ätit på 8 timmar så kassan på donken på tom mage + en enorm jävla mensvärk var inte rolig.... 

Nu ska jag slagga och bara andas ut att allt skolarbete är över. Börjar 20 över 10 och slutar 12 imorgon. Maaad!! Puss på er finisar 


Idag hade jag på mig en jävligt tajt klänning som är svingammal från Bik Bok och ett guldigt halsband som jag hittade i en av mammas gamla slaffsiga lådor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0