wHaT tO dOoO??!!!

Jag har stor beslutsångest. Imorgon har vi en 40-minuters spanska lektion som endast elever från E1A (min klass) ska gå på och vi är ca 8 styckna. Resten av spanskagruppen är naturare som inte ska gå på lektionen imorgon av en anledning. Läraren sa att vi BEHÖVDE ha lektion när vi bad om ledighet, så nu är frågan: ska man skita i henne och vara hemma eller ska man gå dit och visa sig engagerad.......... 

Jag får diskutera med brudzen. Vi ska dock träna med vårt CURARE-lag imorgon, haha så random så det inte är sant har aldrig snackat med grapparna som vi ska spela med. Vi skulle spelat med 3 andra killar men dem ballade ur så det var 3 andra nu som frågade om vi ville spela och vi är ju sugna så vi sa ja! Så imorgon på våran "träning" är första gången vi ens hälsar på dem, sköna vi är. Hehehhooho. 

Nu är jag för trött godnatt klockan 9 xD

Kommentarer
Postat av: hej

vad ska ni klä ut er till på curare?

2011-12-09 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0