igår

igår var skitlyckat. hela dagen va bra! vaknade upp med hanna, malin och felicia dom sov hos mig. sen så drog jag och lisa in till odenplan och mötte julia där vi var på vår första magdans lektion! det va super kul, men svårt. man fick håll efter en sekund, tro det eller ej. haha. men det ska bli riktigt kul att gå dom här 6 gångerna :)

sen mötte jag alice i vby, köpte en liten present till rebecka. hem duscha o byta om fortfort ssen mötte jag lite brudar i vällingehus och käkade, som en liten tjejmiddag för rebecka. :) sen drog jag, lisa, amanda o alice hem till lisa och fixade oss. sen bar det av till folketshus där det va folk. det va skitkul där, synd bara att grannar och oinbjudna gäster alltid ska förstöra ;) men tack brudar för vi fick komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0