i've tried so haaard

Tjeenare mannen! Wazzuuuppp (hha tänker bara på shaho när ja hör de ordet) sitter o lyssnar på akon medans julia ligger i min säng och smsar. Jag ska gå o borsta gaddarna sen ska vi förhöra varandra på so.n sen soooova ;)
Idag åkte vi till vällingby och jag solade en snabbis sen hem till julia och stannade där tills typ 7 då mamma komoch hämtade oss latmaskar som inte orkade gå hem. Har börjat på ett gulligt projekt som jag kan visa er när det blir klart ;) hihi spännande........

en tyngd som har legat över mig och alla mina polers i klassen blev avklarad idag; NO fysik prov!!! gah 6 sidor långt, men det är niiiiiiice. Gick väl bra får jag hoppas.
Bara musikprov på måndag sen är vi fria för det är sportlov, wohooo!! längtar som faaeeen.

naej, nu tycker jag sund om julia som får vänta så länge sååå vi höres imorgon då är det fredag vilket är underbart, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0