live in dreams

Hellluuu bitches...! ;)
Chill dag i skolan idag, dock tog jag ju lite fel på tiden vilket va riktigt fml moment. Trodde vi började 8.30. Men aa, det va ju 9.30. hade stressat som fan för att hinna möta Julia 20 över. Som tur va bor ju hon nära så jag va hos henne på morgonen istället. Lite surt menmen va ska man göra!
Innebandy match, va ruligt. Vi tjatade till oss så att vi fick se den andra matchen också som vårt lag vann!:)

Drog direkt och gymmade efter skolan, själv. Jag va igång i hela 1 timme och 20 minuter!!! Riktigt bra för att vara mig ;) imorgon ska det tränas också, muskel pass i 55 min! är på gång nu asså, har vissa perioder haha.

När jag kom ut ur duschen låg en fet bl¨å IKEA-kasse fuuull med kläder på mitt golv! Mammas kompis dotter rensar ut sina gamla kläder. En massa fint! B.la två par jeans, massa toppar, koftor, tröjor osv. Kan ju kanske fota lite när jag har tid..!

Fan va långt de blev, men har iaf nyss strukit en massa lakan (känner att mitt liv aldrig har varit roligare just nu.... elleeeeeeeeeeer?!) o nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom SO.
can't wait..! -.-
pusspusspuss!



9e bilden: Någon i din släkt.


älskade mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0