mömms



hahahahah asså de bästa som finns är att skriva XD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så jääääävla fult så jag dör, :D
va med lisa o alice idag efter pluggiish, åkte till veddesta och dom tog hål i öronen, blev skit snyggt! sen vandrade vi till godispalats1 och köpte godis. så jääävla scary jag och alice köpte EXAAAAKT lika mycket, as läskigt haha
sen till vby. vi hade flyt med allt, nivet när man går lugnt som fan till en buss så kommer den 1 min senare, älskar sånt haha. fan v ja snackar då, haha är fett trött efter middan ska ja lägga mig i sängne me min godispåse o kolla top model, för har inga plugg grejer som ja orkar göra :) hihi naajajjsjsjsjsjsss!!
pusspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0