old memories

Hahaha ohhhh, satte på min gamla dator.... = en jääääävla massa gamla bilder och minnen. Även min gamla Itunes-lista med en massa gamla svenskrap osv, fan vad detta äger. Bjuder på lite bilder nu asså, kommer säkert bli fett många men men sånt är ju bara kul! :D



så äckligt cool jag va då

haahhahaha romina o julia

hahahahHAHAHAHAHAHAHAHA

haha vilka pluttisar...! början av 7an.

malin, jag, hanna o julia


hahaha julia



hahaha assåå vaaaaa??? vafan gjorde vi här, men kommer ihåg att de va jävligt kul den kvälle

aww va söta vi va :)

hahahh dagen då louise åt typ 6 glassar på raken

den här kvällen va så jävla underbar

jag och maxi

början av sommaren då vi precis hade börjat umgåtts med lisa. :)

cuuuul

OMGGGGGGGG!!! jag, malin, hanna o felicia. malin innan hon ahde tandställning!!!!

klara o sophie tror de va påvägen till typ rix fm, eller nrj??? småååå

påväg hem från en danslektion

shit kommer ihåg att det här va min typ favoritbild på mig o louise, pluuuttaaarrr

hahahaha gooosshhh, hemma hos julia i seriöst 6an..

6an, klassen va på utflyckt nånstans



underbar kväll. jag hade nyss kommit hem från kreta (6an) så vi hade picknick

aww tilde typ nyfödd :)


bästavännerna, då. 6an då det va jag, julia, felicia och romina hela tiden. :) massa fina minnen


satt ihop med louise det här va väl i 7an?? ett höstlov på lånagsand iaf, bra vecka

haha typ första gången vi tjejer sov öveeer, galet länge sen

nrj in the park som va hur roligt som helst! speciellt när jag, felicia o filip vann denna ;)

påsklov med romina :) va skit varmt då kom jag ihåg, här låg vi o "sola" på stranden hehe

min födelsedag i typ, 8an??

häärlig bild på mig o felicia i 8an när vi stadsvandrade!


hahahahah kaaasper sötnos i 6an !!!!fjortisEN'

julia, agnes, maja!

jag när jag hade lugg o julia ! småå

7an!

awwww, jag och vår gamla fågel Rocky! saknar fan honom nu han va fett söt :(

hanna o malin i 7an

jag och gamla spanska läraren frederick i typ 7ans avslutning :)

liz klara o jag lekte snabba , sommaren 2009

hahahahahahahha 7an på ett museum, fan vad vi garvade åt det här så jävla kuuuul

louise o jag sommaren 2009, så jävla fin bild (dock envisades louise med ruta för hennes face)

okej nu orkar jag inte meeeeeeeeer.... hahaha men de e fett ukl o kolla igenom. :)
solsidan nu, hade helt missat det!!

Kommentarer
Postat av: sophie

hahahahah jag älskar den bilden på Romina med hennes hår.. haha helt sjukt vad tuperat hennes hår var :)

2011-02-13 @ 20:43:20
URL: http://sophiesoderberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh.. :'/ Har du den sista bilden utan någon ruta tror du? <3

2011-02-13 @ 20:46:06
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: malin

Ommmmggg, vad små vi va! :') Och den bilden på mig utan tandställning, herreguuuud! Mina tänder såg ut som ett monster ;o hhaha x) <333

2011-02-13 @ 22:39:37
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: R.O.M.A.N

jag börjar nästan gråta vartenda gång jag tänker på den piknick kvällen. Den var så jävla underbar. Allting var så så bra.



HEJ JAG GÅR OCH DÖR FÖR JAG ÄR EN FJORTIS? varför stoppade ingen mig när jag tog dom där fjorrebilderna? ... Tack... Tack

2011-02-15 @ 21:21:04
Postat av: R.O.M.A.N

jag börjar nästan gråta vartenda gång jag tänker på den piknick kvällen. Den var så jävla underbar. Allting var så så bra.



HEJ JAG GÅR OCH DÖR FÖR JAG ÄR EN FJORTIS? varför stoppade ingen mig när jag tog dom där fjorrebilderna? ... Tack... Tack

2011-02-15 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0