om allt va löst

Oh broken angel, where you sad when he crushed all your dreams........ gaah älskar den låten.
Den spelas medan jag o mamma städar i köket, jag bakade rulltårta tills imorgon vi ska sälja det på skolans öppna hus. Sen när har grundskolor börjat med det? :P sajk..
Gick ju fint tills jag skulle ställa upp kakao burken i skåpet, högt upp o såklart faller den o landar pladask på golvet, fick en massa på mig  o ja hela golvet blev brunt. jag o mamma stod o ba fuck........ hehe ja men så kan det ju också gå ibland

bromma öppet hus. det va bra, bromma verkade fett mysigt o trevligt folk osv.. sen träffade vi sofia som går på blackan på vägen hem, o då tog det övertaget. kommer nog börja blackan. ja om jag kommer in såklart, hehe ;)

you're just a broken angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0